Monday, March 2, 2009

Alle var enige om at det hadde vært en fin lur


Yo. Det har nærmest blitt en vane å åpne blogginnleggene med unnskyldninger for treg blogging, så det skal jeg ikke gjøre. Lurte deg!

Jeg kom hjem fra Trondheimstur i dag tidlig. Hanna og jeg tok toget, og hadde skikkelig flaks med plassene. Vi fikk sitte sammen med en livsglad 50-åring og den enda livsgladere moren hennes på rundt 90. De hadde godt åndedrett og holdt beina på sin side. I tillegg hadde vi myke seter som kunne lenes bakover.

Kort info om Trondheim:
1. Samfundet står der fortsatt.
2. Hyblene på Samfundet står fortsatt inne på Samfundet som fortsatt står der.
3. Fremmede personer stopper meg på hyblene som forstatt står inne på Samfundet som fortsatt står der, for å klage på bloggen min.

Ellers lite nytt eller gammelt om Trondheim.

2 comments:

Hun med hatten said...

Jeg håper ikke du tror jeg stoppet deg for å klage på bloggen din. Jeg stoppet deg og sa at jeg leser den. (og fordi min venninne Katrine syntes at du var en kjekkas..)

Jon said...

Se, der skjer det igjen. Du klager på bloggen min. Nå til og med PÅ bloggen min. Har du din egen blogg jeg kan klage på, kanskje?