Thursday, January 29, 2009

Sterke Tremenninger


Det var vel uunngåelig. Førsteklasse AD og førsteklasse Tekst har klinsjet med andreklasses tekst, eller hva de nå kaller seg. Den utløsende faktoren var konkurransen; "Hvor mange sterke meninger kan vi få på trykk i Dagbladets Sterke Meninger", mellom AD1 og Tekst1. Vi kuppet selvsagt forrige fredag med fire ganske tøysete meninger, hvorpå jeg hadde to, og fikk en ganske tøysete cd med Katy Perry. Uforseglet, så klart. Det er gøy å komme med tøysete cd-ønsker helt til man vinner. Og der kommer jeg inn på det jeg egentlig skulle skrive om.

Jeg ønsker meg musikk-tips. Og nei, jeg er ikke åpen for noe sprek trance.

Her er noen tips som kan gi en pekepinn:

1. Ikke åpen for noe sprek trance.

11 comments:

Anonymous said...

Sjekk ut Melody Gardot. hun er det Norah Jones prøver å være. At hun er forkrøplet og er avhengig av stokk og solbriller gjør henne ikke mindre kul.
Vampire Weekend er også kjempe gøy. Det hører jeg på når jeg går til skolen.

Jon said...

Takk! Skal laste ned! Jeg mener kjøpe! Dyrt, for penger!

Ole said...

Hey, du liker Damien Rice, ja? Jo. Siri óg. Prøv Fionn Regan - end of history. The National? Og: Björk møter Lisa Hannigan, kanskje: Rockettothesky - Medea. Må også sees live. Enjoy.

Og: Sist lastet ned og positvt innstilt til: Animal Collective - Merriweather post pavillion.

Filifjonka said...

Prøv lady gaga. Hun har mange fine melodiøse sanger med god rytmikk.

Smygfisken said...

Hvor får jeg lest jons sterke meninger da?! :)

Jeg har ikke noe musikk å anebfale. Har for tida litt dilla på Blonde Redhead. Men ingen tvang om at du også må høre på det.

Anonymous said...

Woven Hand: mozaic.

Jon said...

Takk for gode tips! Likte spesielt Woven Hand.

Remi said...

nye lily allen;)
forgive durden-razias shadow!
islands.
neutral milk hotel.
nye underoath.
war from a harlots mouth.
digg.

Hesten Konrad said...

Grisen av Odd Nordstoga. Uten tvil noe for deg.

z. said...

Beirut -om du lukker øynene og åpner ørene.

Anonymous said...

Hørt om the Streets? De snakker til rap. Liker de derre My Chemical Romance-Brothers også... De er dritkul og fete!