Friday, January 2, 2009

Én cowboy av samme bak

På Westerdals School Of Communication har vi lært hvordan et godt gruppearbeid fungerer. For en god dynamikk, trenger man en gruppeleder. Han har på seg en blå hatt. Eller en grønn hatt, jeg husker ikke helt. De andre kan ta på seg hatter med andre farger enn blå eller grønn, til forskjellig bruk. Noen ganger er man kanskje ikke helt fornøyd med tingenes stillstand, da tar man på seg den svarte hatten. Eller den røde, jeg husker ikke helt. Andre ganger er man kanskje fornøyd, og tar på seg en helt annen hatt. Jeg skal egentlig bare fram til at jeg tegnet en cowboy på tommelen under hatten, og var så fornøyd med den at jeg ikke fikk med meg hva de forskjellige fargene betydde. Hattefarge-inndelingen var trolig rasistisk på en eller annen måte, men akkurat som cowboyene, kunne de sees fra to sider. Du tror det kanskje ikke, men dette er den samme cowboyen på begge bildene. Tenk på det neste gang du leser om Ali Farah-saken.

No comments: