Wednesday, January 14, 2009

Dagens rett ned i magens!


I dag spiste jeg hele to "Dagens".

Den første var selvsagt på skolen, i kantina. Paprikakylling m/ris. Kyllingen var grei, men det jeg fikk bare to smålige kvadratcentimetre paprika-skinn. Eller skall. Eller hud. I tillegg var den nesten halvkokte og harde risen full av store gulrotbiter. Og det er aldri bra.
Hørt under Dagens: "Å, Jon "Dagens" Vik! Kan du ikke starte en egen blogg om Dagens?"
-Det kan jeg selvsagt ikke, men jeg kan skrive om den her.
Terningkast: 2/10 på en terning med ti øyne.

Den andre Dagens var på en kafé jeg ikke husker hva heter. Der var det også kylling, men den var skikkelig god. Potetbåter og salat og full pakke. Hvorfor det fulgte med en hel Grandiosa Full Pakke, aner jeg ikke.
Hørt under Dagens nr.2: "Å, Jon "Dagens" Vik! Jeg må på do."
Terningkast: 6/10 på en terning med ett øye/nese/hals.