Thursday, December 4, 2008

Cage!

Jeg innser at jeg har vært tarvelig håpløs på bloggingen i det siste, men jeg har vært veldig opptatt. Blant annet med å klippe neglene for korte. Og det er på topp 100-listen over irriterende ting man kan gjøre med kroppen.

I dag spilte jeg fotball for første gang på veldig lenge. Moroa varte i 45 minutter, og det var tydelig at kroppen ikke likte det den fikk være med på. Begge leggene eksploderte i kramper etter fem minutter og pulsen var på maks fra første bakromsløp. Og med bakromsløp mener jeg egentlig det motsatte, som kanskje er frontromsløp. Vi spilte nemlig i en såkalt "cage" på ca 10x5 meter, og ballen var aldri ute. En time etter treningen satt jeg og små-rapte litt. Ikke lukk browseren helt ennå, det blir verre. Plutselig klikket kroppen min og sendte en grei porsjon kylling med urtesaus opp i munnen, og jeg måtte desperat skylle det ned igjen med noe gammelt vann jeg hadde stående.

1 comment:

Hans Christian said...

Haha, gammelt vann suger ass!